Posted in Նախագծեր

Ձյուդոյի ուսումնական ծրագիր 2021-2022 ուս. տարի

4-5-րդ դասարան

 Լուծվող խնդիրները

  1. Գիտելիքներ հաղորդել «ձյուդոյի» պատմության, ծագման և զարգացման մասին։
  2. Տեղեկացնել մարզումների ընթացքում վարքի և հիգիենիայի պահանջների վերաբերյալ ։
    3.Ուսուցանել «ձյուդոյի» կեցվածքի բռնվածքների, հնարաքների տիրապետմանը և տեխնիկային ։
    4.Դաստիարակել բարոյակամային ընդունակությունները։



    Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3 ժամ  45 րոպեյով, իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ։

    Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամանակաքանակի՝
    Գիտելիքների հիմունքներ ՝ 6ժամ,
    Ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 32 ժամ,
    Հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 10 ժամ,
    Տեխնիկական պատրաստություն 36 ժամ,
    Խաղային պատրաստություն 16 ժամ,
    Նորմատիվների հանձնում 6 ժամ,
    Բժշկամանկավարժական զննում 2 ժամ։

    Ուսումնական գործունեության տեսակները՝
    Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում։

    Կապը այլ առարկաների հետ՝ Կենսաբանություն,Առողջագիտություն,Ուսումնական ճամփորդություններ։
    Հայաստանի հավաքականի «ձյուդոյի» հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա։



    Ստուգում և գնահատման կարգը՝
    1․ Բռնվածքի ճիշտ բռնում,
    2․Հնարքի ճիշտ մտնում
    3․Հնարքը կատարել ամբողջական

    6-10-րդ դասարան

    Լուծվող խնդիրները
    1․Տեղեկություն տալ տեխնիկական և տակտիկական գործողությունների մասին։
    2․Մշակել շարժողական ընդունակությունները՝ արագաշարժություն,ճկունություն,ճարպկություն և դիմացկունություն։
    3․Ուսուցանել անհրաժեշտ տեխնիկական հնարքները։
    4․Մշակել տակտիկական պատրաստվածություն ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3 ժամ 40 րոպեյով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ։

    Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի ՝
    Գիտելիքների հիմունքներ 6 ժամ,
    Ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 18 ժամ,
    Հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 18 ժամ,
    Տեխնիկական պատրաստություն 22 ժամ,
    Նորմերի հանձնում 6 ժամ,
    Բժշկամանկավարժական զննում 2 ժամ։

    Ուսումնական գործունեության տեսակները ՝
    Ուսումնական նյութերի բացատրում,ցուցադրում ՝ օգտվելով համացանցից, Հայաստանի հավաքականի և արտասահմանյան մարզիկների գոտեմարտերի դիտում,վարժությունների կատարում, խաղային,մրցակցային, շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում՝ օգտագործելով նաև համացանցից վերցրած մեթոդները հարմարեցնելով տեղի պայմաններին։

    Ստուգման և գնահատման կարգը

1․Կատարել հնարքի իմիտացիա
2․Կատարել հնարքը լիարժեք
3․ 30վար․ կատարել գցումներ 15 անգամ ։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s